https://massgrave.dev/windows_ltsc_links
Windows da ek programlar istemeyenler bu sürümü tercih edebilirsiniz.
Sadece edge ve mail istemcisi var. Bir de defender.
Sanal makinede program denemesi yapabilirsiniz.
16 GB yer kaplıyor. Remi de 2 GB kadar kullanıyor.
Not: Gerçek sisteme kurmadım arkadaşlar.

Epeydir W10 LTSC kullanıyorum, memnunum. Hafif Windows isteyenler için, ne olduğu belli olmayan editlenmiş Windowslar yerine idealdir LTSC.
Birde kendi editledikleri explorer, windows update gibi programların editlenmişini koyuyorlar.
Sanal makineye kurup izlemek lazım. Gün içinde nereye bağlanıyor bakmak lazım.
Eeee onla uğraşmamak için en güzeli ltsc.
Direkt bunu rufus ile flasha yazdırıyoruz değil mi başka bir aktifleştirme satın al falan çıkmıyor yani
Normal Windows gibi lisanslamanız lazım, elinizde key olmadan kurabilirsiniz.
1 2 aydır ben de bu sürümü kullanıyorum, daha önceki home sürümünde işlemci sürücüsünü en güncel versiyona yükseltemiyordum ve windows kafasına göre daha düşük versiyonu yükleyip duruyordu, LTSC de bu sorunları bir daha görmedim.
Bu LTSC sürümünü driver yada özeelik kırpması yapılmış mı? Bazı kırpılmış sürümlerde yazıcı tarayıcı driverlerında sıkıntı oluyordu
Tam hali. Sadece üstünde mağaza yok. Sadece edge, mail, defender var.
Diğer sürücüler, yapılandırma aynı.