Monitör tam üstündeki şu sarı ışık lambasından kullanan var mı? Masayı aydınlatıyormuş. Almayı düşünüyorum da hangisini önerirsiniz?

Monitör tam üstündeki şu sarı ışık lambasından kullanan var mı? Masayı aydınlatıyormuş. Almayı düşünüyorum da hangisini önerirsiniz?

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@mr-paramedik
Ben kullanıyorum. Gece çalışırken inanılmaz rahatlık sağlıyor. Tüm oda karanlık kalıp, sadece masaüstün ve kullandığın ekipmanlar (mouse, klavye, mousepad vs.) aydınlanıyor. Bu aydınlatma sırasında asla monitöre doğrudan ışık vurmadığı için kesinlikle monitör ekranında parlama yapmıyor.
Bu aydınlatmaların hem şiddeti, hem de renk sıcaklığı ayarlanabiliyor. Ben en çok direkt beyaz ışığı sevdiğim için o şekilde kullanıyorum. Ama yarı sarı-beyaz ya da tam sarı ışık da verebiliyorlar. Hepsinin dışında göze inanılmaz hitap eden bir Setup sahibi oluyorsun, çünkü çok daha güzel bir atmosfer sağlıyor. Aşağı 2 tane görsel bırakacağım, çok amatörce çektim ve üzerinde oynama yapamadım fotoğrafların. Setup bana ait.
@koraysuna
@mr-paramedik güzel duruyor hatta şu monitörün altındaki basamak var onu nerden aldın bende istiyorum öyle bir şey güzel duruyor gerçekten
@mr-paramedik şendekinin modeli neydi birde ışığın markası ? Gerçekten ışık olunca bir başka oluyor ve monitörü de engellemiyor yani ben oyun oynayacağım beyaz vurmasın 😀
@mr-paramedik Ben karanlıkta monitörden araba farı gibi gelen ışıktan çok rahatsız oluyorum o yüzden odanın ışığını açmadan çalışamıyorum.
Bu tepeden çalışan ışık monitör ışığını kesiyor mu?
@erhanm monitör ışığını düşür hocam?
@koraysuna Monitör standının linkini bırakıyorum
https://www.trendyol.com/fagus-wood/mese-monitor-standi-p-734397769?boutiqueId=61&merchantId=757639
Monitör aydınlatma (screenbar olarak da geçiyor) hem iş yaparken günlük kullanımda hem de oyunda beni asla engellemiyor ve monitörümde yansıma yapmıyor. Zaten açısını da istediğin gibi ayarlayabiliyorsun, öyle tek açısı falan yok. Ben Baseus Vok 2 marka aldım ama daha iyileri var. Sadece Türkiye'de yok işte. Eğer alabilseydim Xiaomi olanını alırdım, ama bu da mutsuz etmiyor beni.
benzerini elinden geliyorsa kendin yapabilirsin
@m-menguc renklerin canlılığı azalıyor.
Bende çalışma lambası olarak var. Baya güçlü bir ışık olduğu için yukarı döndürüp ortamı genel olarak aydınlatmanı sağlıyorum.