Merhaba, aramızda ekşisözlük yazarı olan var mı? Binamızda A101 market var. Markette tadilat var. Dün gece saat 00:30 ya kadar çalıştılar. Bölge sorumlusu ile konuştum. Talimat almış marketi pazar gününe kadar açması gerekiyormuş. Polis çağırdık öyle kapattılar. Bu sorumsuzluğu ekşisözlük vasıtasıyla duyurmak istiyorum. Dün geceden bi fotoğraf ektedir. #ekşisözlük #A101

BeğenFavori PaylaşYorum yap