Merhaba, aramızda ekşisözlük yazarı olan var mı? Binamızda A101 market var. Markette tadilat var. Dün gece saat 00:30 ya kadar çalıştılar. Bölge sorumlusu ile konuştum. Talimat almış marketi pazar gününe kadar açması gerekiyormuş. Polis çağırdık öyle kapattılar. Bu sorumsuzluğu ekşisözlük vasıtasıyla duyurmak istiyorum. Dün geceden bi fotoğraf ektedir. #ekşisözlük #A101


ekşi bu tarz içerikler için çok uygun bir yer değil
kolon da kesmiştir bunlar
Biraz anlayışlı olmak size hiç bir şey kaybettirmez o kişiler bu durumdan sizden daha rahatsızdır.
bunlarn faturası çalışana kesildi biliyorsun dimi!
Sanki pazar günü açılmasa dünyaya meteor düşecek anasını satayım. Bu bizim insanımızın yarın yokmuş gibi dayatmalarla iş yaptırmasına sinir oluyorum.