Poco F6 çıkmış. USB 3.2 olsa alırdım tam istediğim özellikler ama bu devirde artık yeter 2.0 nedir arkadaş.
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yıllar yıllar önce çıkan Galaxy s8de bile 2.0 değil.
iPhone 15 ve 15 plus da usb 2.
zamsung note 3 te bile usb 3.0 vardı. yıl 2014
sorunca kablosuzdan gönder dosyaları diye akıl veriyorlar biz bilmiyoruz sanki.
USB ile birşey bağlamayan biri için bunun götürüsü ne?
Hiç bişey. Ama olursa cidden bir sürü ekstrası var.
Poco'larda doğru düzgün soğutma da yok. Harici soğutucu ile güzel emulasyon cihazı olur ama o kadar.
Yazılım sıkıntılı idi en son miui 14 te
Cidden en berbat android arayüzü diğeri de Samsung.
@x-slymnyldrm Samsung kullanıyorum şükrediyorum miui göre