Çok kaliteli fotoğraf baskısını çok ucuza yapıyorlardı, kırtasiyede fotokopi parasına buradan fotoğraf baskısı alınabiliyordu. Her siparişimde de düşünüyordum bu fiyata nasıl oluyor diye. Olmuyormuş 🙂

Çok kaliteli fotoğraf baskısını çok ucuza yapıyorlardı, kırtasiyede fotokopi parasına buradan fotoğraf baskısı alınabiliyordu. Her siparişimde de düşünüyordum bu fiyata nasıl oluyor diye. Olmuyormuş 🙂

Son bir saat içinde 221 ziyaretçi, 134 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bazı şeyleri reklam olsun diye yapıyorlar.
Migros bile foto baskı işine girmişti. Ama baskı kalitesi anlamında Fuji kalitesinde olmaz diye tahmin ediyorum doğal olarak.
Son zamanda iki büyük 5m migrosa gittim. Foto kısmını kapatmışlar. Her yerde böyle mi bilemiyorum.