@umtk artık karşımdaymış gibi izleyeceğim 😀
2.469,89 TL aldığımız monitor geldi. Masada yer kalmadığı için eski 27 inç ekranı dikey yaptım daha kullanışlı oldu.
https://www.trendyol.com/samsung/27-ls27c310eauxuf-5ms-freesync-full-hd-ips-led-monitor-p-680383373

🙂 🙂 WEbcam da al. Karşılıklı roblox sohbeti yaparsınız.
Kendimi bilim kurgu filmlerinde yer alan sanal danışmanlar gibi hissettim.
Nasıl bu kadar ucuz?
75hz ve 1920x1080. Ama yine de ucuz tabi.
@theo 84 hz olabiliyor 😀
@muhammed alınır mı?
@kgk indirimli fiyatı bayağı cazipti tekrar düşerse alınır. Ayak hareketi sadece öne doğru sadece. Tasarımı iyi ofiste kullanılabilir.
@muhammed eve gitmez mi? Oyunlarda çok mu kötü olur?
@kgk freesync var rtx2060 da aktif olmadı AMD kartlarda çalışıyor olabilir. Ben oyun oynuyorum bir sıkıntı görmedim sadece 144hz değil
@muhammed bende de rtx 2060 var. 😃 şu an tamirde gerçi. Ben de almak istiyorum. Ofise LG 27 inch almıştım. O fena değil. Ama oyun kurmadığım için o tarafı fazla gözlemleyemedim.
@kgk 84 hz benim için yeterli zaten daha fazlasına gpu gücü yetmez
@muhammed hangi oyunları oynuyorsun hocam? Sıkıntı oluyor mu 1080p?
@muhammed ben de satın aldım. Sizde ölü pixel çıkmadı değil mi?
@kgk FH5, CP2077, BF2042 oynuyorum sıkıntı olmuyor. Hayırlı olsun ölü piksel çıkmadı
@muhammed teşekkürler
Umut'u içinizde hissedin.
Aman