Evde yedekte duran Huawei P40 Pro'yu DAP'a çevirmek gibi bir düşüncem var. Apple Music aboneliğim ve Apple Music'den satın aldığım albümler var ve düşüncem Huawei P40 Pro'da sadece Apple Music ve ondan indirdiğim albümler olacak. Geri kalan tüm appleri sileceğim. Böylece 256 GB yeterli bir alan sağlar gibi, yetmezse bir 256 GB Huawei hafıza kartı da alırım. Bir de şöyle bir DAP dock almayı düşünüyorum. Bu sayede Optik/Coax çıkışlarla MD player'a yada ev stereo sistemine bağlı olabilir. Ayrıca telefonun LHDC yada LDAC desteği ile düzgün bir bluetooth kulaklıkla da kullanabilirim gerektiğinde.
Sizce bu mantıklı olur mu?




P40 pro niye yedekte duruyor?
Honor Magic 5 Pro kullanıyorum telefon olarak.
Hocam "kendine sorun arayan çözümler" ve "varlığa darlık olmaz" çizgisi arasından dolanıp duruyor sorunuz 😀
Ne yapalım tutup DAP mı alalım peki? 😄
Eğlenceli olacaksa, bir şans verilmeli.
Bence telefonu da satıp masaüstü dac amp media player alınabilir bu ne kadar ?
Malesef tek işlevi dac amp olan bir cihaz için yer de bütçe de ayıramam. Farklı bir çözüm buldum gibi.
Telefonu satıp Fiio R7 alınabilir.
Sağolun ama böyle bir fikirde ekstra bir katma değer bulamadım malesef. Fiio7 fazla büyük ve mobil değil. Telefon yedek olarak da iş görmeye devam edebiliyor.