Mantıklı bir monitör LG 27GR75Q 7600TL
- 27" QHD IPS 165Hz panel
- 1ms GtG, 300nit
- 8bit, %99 SRGB
- Pivot, tilt, yükseklik
- Vadesiz farksız 6/9 taksit
işbirliksiz https://amazon.com.tr/LG-27GR75Q-B-UltraGear-FreeSync-Monit%C3%B6r/dp/B0C6YCTDHF

IPS severleri unutmadı. 😀
G5 mi bu mu?
Fiyat farkı çok fakirlerin seçeneği o sebeple yok ürün olarak kıyaslarsam ama LG derim.
@umtk yancı için VA yeter bence. Ah birde type-c ve KVM olaydı.
gebeş 6300 tl'ye düşmüş , ama yine bunu tercih ederim ben
Ha şöyle ya. IPS tavsiyelerini özledik. 😂😂
IPS fetişistleri gelsin aradaki 2200'e bir monitör daha alınır.
5300 lükten çok farklı mı ? PS5 için nasıl olur bu ?
Bütçe o kadarsa fazla zorlamaya gerek yok. LG'ler de 2k ekran konsolda 4k olabiliyor, benzer 32" öyle kullanıyoruz. Böyle bir şey varsa riske girilebilir.
300 lümen az ya 🙁 aydınlık odada yetmiyor
https://www.amazon.com.tr/LG-UltraGear-27GL83AP-B-Monit%C3%B6r%C3%BC-Freesync/dp/B0CCV9H5PK/ref=sr_1_28?qid=1700866008&s=computers&sr=1-28 bu nasıl
Anlamsız paylaşılan model varken
Arkadaşımda var hocam malzeme kalitesi mutsuz eder 🙁
@umtk Buna ne dersin ? https://www.amazon.com.tr/dp/B0C7MS74FH?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details