Şimdi kaşları çatınca Atatürk mü olunuyor? Oyunculuk bu kadar sığ olmamalı.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Abartılı mimikler falan kullansa bu sefer de vay sen Atatürk'ü maymun etmişsin denmeyecek miydi?
Şu Atatürk'e benzeyen adama oyunculuk dersleri verip onu oynatsalardı keşke
O sahis Ataturk`u seven bir sahis degil. Onun oynamasi mantiksiz idi (:
Nerden izleyebilirim
29 ekimde 6 bölümlük 1994 Trt yapımı Kurtuluş dizisini izledim. Rutkay aziz ve tüm oyuncular harika bir şekilde oynuyorlar. Müzikler, atmosfer o kadar harika ki… O milyon dolarlık dandik şeyin fragmanını izledikten sonra bir kere bile kaş çatma, bağırma çağırma sahnesi olmadığı dikkatimi çekmişti. İzleyin izlettirin: https://www.trtizle.com/trtarsiv/kurtulus
Zamanı olmayanlar 2 saatlik film haline getirilmiş versiyonunu, beğenenler 5 bölümlük cumhuriyet dizisinden devam edebilir
Biz ilkokuldayken (95-96 veya 97) yılda 1-2 kez izlerdik. Çok güzel bir yapımdır. İzlemelerini şiddetle öneririm.
Kesinlikle. Yüz hatları cuk oturuyor kıvancın. Aras bulut’un 500 metre uzaktan bile alakası yok.
https://onedio.com/haber/kivanc-tatlitug-un-mustafa-kemal-ataturk-u-canlandiracagini-duyan-goygoyculardan-birbirinden-komik-tepkiler-893218
@ammavelakin yunanistan makedonya tarafına gidip rastgele bir köy kahvesine vs dalıyorsunuz genci de yaşlısı da bolca mevcut hocam 😀 kısa boylu olacak orta boy kıvanç iri yarı bir adam ve daha bebeto. edirne ve izmir tarafında göçmen varsa oralardan bulunur. 😀