Arabayı satmam lazım ama en nefret ettiğim şeydir bir şeyi satmak, pazarlıklar, gelip gidenler. 3 kuruş az olsun 1 günde bitsin diye düşük fiyat yazsam ona da pazarlık yapacaklar.

Sırf bu yüzden araba 6 aydır yatıyor. Arada bir kere yağını suyunu bakımını yaptırdım, aküyü fullettim o kadar. Hatta en son depoyu fulledim benzin 19tlydi 😂😂😂 Daha da araba almam haftanın 6 günü çalışan adama araba saçma.

BeğenFavori PaylaşYorum yap