Arabayı satmam lazım ama en nefret ettiğim şeydir bir şeyi satmak, pazarlıklar, gelip gidenler. 3 kuruş az olsun 1 günde bitsin diye düşük fiyat yazsam ona da pazarlık yapacaklar.
Sırf bu yüzden araba 6 aydır yatıyor. Arada bir kere yağını suyunu bakımını yaptırdım, aküyü fullettim o kadar. Hatta en son depoyu fulledim benzin 19tlydi 😂😂😂 Daha da araba almam haftanın 6 günü çalışan adama araba saçma.
Bende senin gibi düşünüyordum. Araba aldım. nissan micra. Anasını ağlatıyoruz ailecek. 🙂
İyi ki de almışım dedim.
İndi bindiden kurtuldum.
Tabiki insan ihtiyaçlarına göre hareket etmeli. Şehir içinde gidip suv alırsan. Dolap beygiri gibi 2 saat yer ararsın.
(Zenginler ve sitede oturanlar harç.)
ne var araç hocam ?
Twingo var
@dogus çok manyakları var, kötü manada değil, hızlı satılır bence
Satmak ölüm gerçekten, okadar çok utanmaz ölücü var ki piyasada.
Ya kar etmek içinde almadım, üstü açılıyor gezer tozarız dedik, şimdi 220 falan piyasası 200e versem 1tl kar etmemiş olurum hatta eksi bile olabilir ama alıcı illa pazarlık yapacak
@dogus Üstü açılıyor mu, araç ne merak ettim 😀
@agab twingo
aynısını bende yaşıyorum araç satarken piyasadan düşük fiyat yazdım. telefonda pazarlık yaptı yüzüne kapadım yüzsüz bi daha aradı. sembolik düştüm. istanbuldan geldi expertiz yaptırdı. notere gittik para göndercek gene şöyle olsa böyle olsa demeye başladı. en son elin boş dönmek için elinden geleni yapıyon dedim. ben sinirlenince aracı aldı gitti. ama gerçekten bela.
Ben delleniyorum, pazarlık alırkende sevmem satarkende. Bana göre pahalı geliyorsa bitmiştir pazarlığa gerek yok.
Bu tür sıkıntılarda tek çare kurumsal araç alım satım yapan firmalar. Piyasaya göre daha düşük ama bir günde işin bitiyor.
Onlar yeni araba peşinde benimkine teklif vermiyolar
Adam arabaya bakmaya geliyor aşağı iniyorson sonra şöyle böyle olmaz mı diyor ya ben geriliyorum. O muhabbeti yaşamamak için satmıyorum sadece 😂
Profildeki pejo 206 aracımı ilana koydum 15 dk sonra arayan arkadaşla anlaştık almaya geldi birkaç saate de satışı tamamladık noterde. 😀 Galiba sarı siteden en hızlı satışlardan birini yaptım. 😀
valla hayırlı olsuni darısı benim başıma inşallah =)