Bir şirkete form dolduruyordum, fontu bosch sans olacakmış, manyak mısınız lan siz diyecektim zor tuttum kendimi.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Türkçe desteği var mı o fontun, adını nasıl yazacaksın 🤔
Varmış, ben de beklemiyordum.
https://fontsfree.pro/base-web-fonts/sans-serif-grotesque/642-bosch-sans.html
@sormadunyamnebicim Word'ün içinde varmış.
ne dertler var ya, artık şaşırmam diyorum ama her seferinde şaşıyorum. bu fontu kullan yoksa olmaz diyorlar he mi? 😀
İnadına comic sans ile doldurasım var ama yapamam maalesef
Evet alt şirketlerinden biri
Her ciddi kurumda yazının bir standardı vardır. her ne kadar tam olarak bilen ve uyan az olsa da resmi kurumlar için olan kuralları görseniz çok şaşıracaksınız demek ki.
Grafik tasarımcı değilseniz, fontlara erişim nasıl sağlanır bilmeniz gereken bir pozisyonda değilseniz istekleri garipmiş. Son kullanıcı için font bulmak ve yüklemek her zaman kolay ya da mümkün olmayabilir.