Bu sefer ilk stabil esprisini ben yapayım. Çok stabil bir vuruk izi. 😀 Kılıfa rağmen bu kadar hasar aldıysa kılıfsız olsaydı demek ki telefon pert olacaktı. Alüminyum kasalı düz modeller bile daha sağlam.
https://twitter.com/MrPerfectTech/status/1705816297366569368
Applewatch takıp gitsene koşuya. Fakir.
Silikon kılıf nedir, über fakir !!!
15 serisinde çıkan haberleri görünce cidden soğudum.16 serisini bekleme kararı aldım.
Benim tahminim 6-6S'teki bükülme mevzusu gibi olacak. 6'da kasanın dandikliğinden bükülme olunca 6S'te alüminyumun kalitesini değiştirip daha kalın bir kasa kullanmışlardı.
Çok fazla kötü haber çıktı titanyumla ilgili. Galiba düz 15 Plus alacağım. 😀 15 Pro yerine.
Siparişi verdim, pişman etmez umarım. 😅
Şu adamlar da bir tane düzgün malzeme mühendisi bulamadılar mı ya?
Arka cebe koyup üstüne oturma testi yapmıyor olabilirler.
14 P.M’in kir tutmasından çok şikayetçiyim ama defalarca yerlerde takla atmasına rağmen ufacık çizik yok. Armoured falan da değil en ucuz kılıfları kullanıyorum hep.