#uzay #ufo #bilimkurgu
yıllardır hep benzer şekilde tasvir ediliyor.Acaba gerçekten varsalar da böyleler mi ? (:




#uzay #ufo #bilimkurgu
yıllardır hep benzer şekilde tasvir ediliyor.Acaba gerçekten varsalar da böyleler mi ? (:




Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Nasa uzaylı bulgular üzerine uzaylı aramak için kurulmuş bir kurum.
Nasa 1915 te ulusal havacılık için kurulmuş 😀 uzay yarışıyla birlikte adı değişip ulusal havacılık ve uzay dairesi olmuştur 😀 bu kadar basit 😀 abartmaya gerek yok 😀
Bence bunu abartan bu düşünce.
Neden başka galaksideki canlılar ucube gibi gösterilir anlamam 😀 Zaten bütün dinlerin kaynaklarında yalnız olmadığımız yazıyor 😀 Bence onlarda bizim gibi normal insanlar ve eminim bizi ucube gibi düşünmüyolardır 😀
Uzaylılar var ama kafaları bu şekilde değil elbet çünkü daha geri bir yaşamları var ( yani korkak beyinsiz canlılar kendileri )
Düşünsenize onlarda bizim gibi düşünüyo ama onlar da bir mikrop kadarlar 😀
ve bizimde onlar gibi olduğumuzu düşünüyorlar.
Uzaylıların illa bizim gibi cüsseli olması verekmez ki baska bir gezegenden gelen bir bakteri bile uzaylı sayılır sonuçta
Adamlar cin görüyor uzaylı diyor ☺
Ben başka bir gezegenden olsam ve dünyayı keşfetsem, önce gizlice incelerim. Ne yapıyorlar, ne düşünüyorlar, hayattaki amaçları nedir? Zaten biraz incelemeden sonra insanların ne mal olduğu anlaşılır ve yine gizli gizli insanları köle olarak kullanırdım. İnsanlardan 1000 kat daha güçlüde olsam gizli yapardım, çünkü, bana karşı gruplaşmamaları, gruplaşmalarından iyidir 😀