Paçası lastiksiz, cebi fermuarlı eşofman bulmak ne kadar zor bişey arkadaş!
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aynen ya. Paçası lastikli olanlardan nefret ediyorum.
Lastiksiz olunca yere sürünmüyor mu?
@kortex nasil kot kumaş giyerken ayakkabi ile yere sürtmuyorsa bunda da sürtmuyor. Bacak boyuna gore alacaksın.
@kortex Hiç öyle bişey yaşamadım. Eğer beden fazla büyükse olabilir.
eskiden hep öyleydi
Hummel sitesinde vardı sanırım
Lumberjackte bir esofman vardı 400 liraya almıştım geçen ay
Birde 2 cm cep koyuyorlar. Uyuz ediyorlar insanı.
Eşofman cebi fermuarlı olmalı zaten. Yürürken bile telefon falan düşer kaygan kumaş olduğu için.