Ulan bu görne duyusu ne kadar lazım bir şey 😅
Atasuna geldim gözlük camlarını değiştirmeye, gözlüğü aldılar bekliyorum öyle alık alık ama insanlara falan bakıyorum yüzler yok silüet halinde herşey. 😂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eyvallah, şu şekilde. 😅 Bayağı körüm gözlük olmadan 🤣
"Yazamamışım" 😅
@m-ahmet Bu numaralar iyi 😀
Kaç para umarım Seiko aldınız
@sormadunyamnebicim miyopum uaun zamandır böyle de astigmat fırladı ya son birkaç senede. 😅
@kortex bayağı bozuk ya bence 😅
Dandik Atasun marka fason cam aldıysanız GG
Atasun aldım ya, paramız ona yetti.
@m-ahmet kaç para 1.56 mı
@srknozer 1500 küsür tam hatırlamıyorum fiyatı 😅
@achfighter En fazla kolay çizilir ne olacak ki başka? görme kısmında bir problem olacağını sanmıyorum.
Muayene kaç lira tuttu?
Muayene 515 tl.
@m-ahmet: Offf, çok ya ama sağlık önemli işte. Geçmiş olsun, göz de olsa ciddi bir şeyiniz yok, çok şükür.
@lterlemez eyvallah sağolasın. 🙂
144p görüntü gibi 😀