@pegasus Ya onu hesaba katmıyorum bile insan haklarına saygısızlık mahkemeye gitmesi lazım bunların. Hani belki yaşlılar kullansın diye düşünmüş olablir ama yine izahı yok yani onun.
@behzat kapatsın, makul seviyede bir limit koyup bunun önüne geçebilirsin, mesela dersin ki 500 GB kota koydum. Telefondan 500 GB kullanmak imkansıza yakın, bu sayede hem aşırı kullanımı engellersin, hem de adam lazım olduğu yerde hotspottan bağlanıp kullanır.
3gb nedir ya
Ağam bizimle eğleniyor ya 😀
12. Ayda sözleşmem bitiyor 2 senedir sınırsız interneti 160 TL kullanıyorum. Alıştık birde sınırsız internete şimdi 15-20gb paketlerde yetmez.
Sadece Vodafone’da var ama o da hız sınırı koyuyor.
hiçbir zaman
maşalah daha artacak gibi duruyor
@solo DH forumda konusu var.
@behzat Hotspot açamadığımız sürece sınırsız internet olmuyor.
@xahve Onun yöntemi var. 🙂
1 paket sigaranın 50 lira olduğu yerde yine 50 liraya mobil paket beklemiyordunuz umarım.
50 TL ye kimse beklemiyor ama şu 20 gb ve altındkailerin yok olması lazım artık 10-15 gb nedir öyle
@koraysuna 10-15 yine iyi hocam baksana 3 gb koymuşlar 😀
@pegasus Ya onu hesaba katmıyorum bile insan haklarına saygısızlık mahkemeye gitmesi lazım bunların. Hani belki yaşlılar kullansın diye düşünmüş olablir ama yine izahı yok yani onun.
@behzat var ben de kullandım ama işte gereksiz zahmet. Telefonuma gelen sınırsızı bilgisayarda kullansam ne olacak yani neden karışıyorlar ?
@xahve Çünkü bizim millet mokunu çıkarmayı çok seviyor. Hotspot serbest olursa adam evindeki interneti kapattırır.
@behzat kapatsın, makul seviyede bir limit koyup bunun önüne geçebilirsin, mesela dersin ki 500 GB kota koydum. Telefondan 500 GB kullanmak imkansıza yakın, bu sayede hem aşırı kullanımı engellersin, hem de adam lazım olduğu yerde hotspottan bağlanıp kullanır.
Telsiz kullanalim.