Bu kadınlar nasıl bir parfüm kullanıyor anlamıyorum. Daha kendileri gözükmeden parfüm kokuları geliyor, kendileri gidince parfüm kokuları kalıyor ve gün boyu kokuyorlar. Ben pahalı olsun ucuz olsun çeşit çeşit parfüm kullandım hepsinin kokusu 1 saat sonra uçup gitti. Onlar da etrafa yaymıyordu koku. Vay arkadaş.
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
.
Çok klasik bir parfüm hiç sevmem ama Brut erkek parfümü de öyle iki fısta bile ciddi etki yapıyor.
Edp alırsanız genelde daha kalıcı olur. Bir de kadınlar yanlarında taşıyor gün içinde de sıkıyorlar.
Kalıcılık konusunda versage eros edt tavsiye ederim, yoğunluğu gün sonuna kadar azala azala devam ediyor
Burbery de fena sayılmaz bu konuda...
Birinci sebebi geniz yakacak derece ağır kokan parfümler kullanıyorlar. Çanta sayesinde yanlarında taşıyabildikleri için gün içinde bir kaç kez sıkıyorlar. Biz sabah evden çıkarken sıkıyoruz o kadar. Ayrıca erkekler genelde hafif koku tercih ediyor.
En sevmediğim şey.
Kaliteli koku ağır da koksa geniz yakmıyor. Taşeron taklidi olabilir...
3-4 fıs az mı oluyor?
Ağır kokuyu hiç sevmem. Parfüm dediğim etrafa ferahlık yayacak. Boğmayacak
@awsalli demek ucuz kullanıyorlar ki boca edebiliyorlar.