Beyler İstanbul güzel yaşıyorsunuz bu hayatı gerçekten ben kendi halime üzülüyorum haftasonu geri donmek zorundayım 🙁 Ah ahh
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Canım gülüm git tercihlerine falan bak hayatını toparla.
@fusufu Ahhahahahahaha canım gülüm ben tek başıma yaşamaya başlayalı 12 yıl oldu 😀
Istanbul güzel ancak turistik olarak güzel yasam icin berbat bir yer.
istanbul dünyanın en berbat şehirlerinden birisi.
tescilli bide gerçi kiev 1. biz 2.yiz
https://www.birgun.net/haber/en-yasanabilir-sehirler-listesi-savastaki-kiev-sonuncu-istanbul-sondan-ikinci-458139
@gilker ne insanı insan, ne şehiri şehir, rezalet ötesi bir yer.
@fusufu Hadi gulum ya uğraştırma beni