an itibariyle Turknet gigafibere geçiş yaptım. normalde Turknet fiber kullanıyordum ancak Turk Telekom altyapısında 110mbit indirme 15mbit yükleme hızına sahiptim. gigafiber geldi diye mesaj gelince geçen ay geçiş talebi bıraktım, arayan soran olmadı. 3 kere daha talep açtım "saha ekiplerine yönlendirildi" diye geri döndüler ama nafile. dün de apartman kapısında broşür gördüm ve irtibat no vardı. sabah aradım, sıfırdan yeni müşteri başvurusu yaptı aradığım kişi ve akşam gelip modemi bağlayıp gittiler. sonuç görüldüğü gibi şuan. ilk 6 ay 180tl sonrası 250 şimdilik. konum Üsküdar

BeğenFavori PaylaşYorum yap