Saman alevi misali bir parladı sonrasında çabuk havası söndü bu telefonun. Hakkında pek yorum görmüyorum artık. 😀

Saman alevi misali bir parladı sonrasında çabuk havası söndü bu telefonun. Hakkında pek yorum görmüyorum artık. 😀

Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@orcun sayesinde bende mağdurum valla.
Sarj dayanmıyor arkadaş..
İzmirde nerede oturuyorsa adresini verebilecek var mı bana 🙂 Çay içmeye gidicem 😀
Ben de Pro olmayanı aldım 1 ay oluyor. Bariz bir şarj problemi var. Biraz daha üstüne çıkıp S21 FE alınabilirmiş diyorum kendi kendime.
@umutizgi Anlat bakayım niye böle oldu 😀
ben telefonla çok vakit geçirmiyorum beni pek şarj süresi alakadar etmiyor 😀 Hanımefeendiii benii ilgilendirmiyooorrr
8 gen 1 garabeti bu