Selamlar dostlar. Ufak bir ikilem içerisindeyim. Şöyle ki:
Halihazırda kullandığım i5 4590, GTX560Ti, 24 GB DDR3 özellikli sistemim var. RTX 3060ti ya da RTX 3070ti ile güncellesem netice nasıl olur acaba? Uzun süredir takipte olamadım donanım mevzularını. Darboğaz konusunu kestiremiyorum o yüzden. Ya da "bunlarla hiç uğraşma Series S al geç" mi dersiniz? Amacım 1080p olarak güncel oyunları oynayabilmek.
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Niye 24 gb hocam. Ddr3 sisteme upgrade yapmayin ddr6 cikacak neredeyse darboğazın kralı olur o anakartin destekledigi islemci ve ramle.
Zamanında bir fırsat olmuştu ve 8 lik sisteme 16 daha eklemiştim. O nedenle bu şekilde hocam 🙂
Online oyunları oynuyorsan, MW2, Halo, BF2042 İ7 4790K'da alsan Spike yersin. Ha ben hikayeli oyunlar oynuyorum derseniz 3000 serisinden 3050'den yukarısı olmaz. Anakart nedir bilmem fakat i7'e yükseltip O.C yapılsa 3060 anca olur.
Anlaşılan gereksiz bir masraf furyası olacak gibi bu şekilde.
Aynı işlemci ile RTX 2060 kullanıyorum. 4K'da oynadığım için sorun yaşamıyorum. 1080p olsaydı belki darboğaz olurdu.
@achfighter Yeni oyunları oynamıyorum.
1080p'de darboğaz olur. Girmeyin o topa bence.
Şu an için böyle bir düşüncem yok. Fakat not aldım yine de fikir değişikliği olursa 🙂
Ekran kartinin yari gücünü belki daha fazlasını kullanamayacaksin oyuna göre. Ama eskisine göre oyunlari cok iyi bir seviyede oynayacaksin. Benzerini yapmistim. Kisaca yapabilirsin.
Güncel oyunları oynarsin ama ultra vs diye dusunme. 1080p high yaparsın ayari tutturursun