Ben 5 ay önce 3 yıllık gamepass almıştım, bugün de tek tek 5 ay satın aldım ve sınırı koydu. Mantıken 45 TL x 36 ay şeklinde tek tek alarak da 36 aylık bir hesap yapabilirsiniz şuan.
DH'de falan 12 aylık sınır mevzusu dönüyor... O neyin nesidir ? Sadece 12 ay live gold alınıyor, üstüne eklenmiyor ve Game Pass Ultimate'ı çevirildiğinde 13 aylık alınabiliyor. Siz Live Gold olmadan doğrudan GPU mu aldınız ? Benim game pass de bu yıl bitiyor. En mantıklı nasıl alırız diye kafam karışmaya başladı. Ayrıca, üyelik bitmeden, uzatamıyoruz değil mi ? Yoksa Game pass ultimate alarak doğrudan, hiç "çevirme" işlemleri ile uğraşmadan uzatabilir miyiz yıl sonunu beklemeden ?
Bizdeki hesaplar için ay biriktirme özelliğine sınırlama getirileceği söyleniyordu, onun sonucu olabilir. Tek tek Ultimate paket alarak Mart 2025 son tarihli hesabı Haziran 2026'ya kadar ilerlettim.
Ben 5 ay önce 3 yıllık gamepass almıştım, bugün de tek tek 5 ay satın aldım ve sınırı koydu. Mantıken 45 TL x 36 ay şeklinde tek tek alarak da 36 aylık bir hesap yapabilirsiniz şuan.
DH'de falan 12 aylık sınır mevzusu dönüyor... O neyin nesidir ? Sadece 12 ay live gold alınıyor, üstüne eklenmiyor ve Game Pass Ultimate'ı çevirildiğinde 13 aylık alınabiliyor. Siz Live Gold olmadan doğrudan GPU mu aldınız ? Benim game pass de bu yıl bitiyor. En mantıklı nasıl alırız diye kafam karışmaya başladı. Ayrıca, üyelik bitmeden, uzatamıyoruz değil mi ? Yoksa Game pass ultimate alarak doğrudan, hiç "çevirme" işlemleri ile uğraşmadan uzatabilir miyiz yıl sonunu beklemeden ?
Bizdeki hesaplar için ay biriktirme özelliğine sınırlama getirileceği söyleniyordu, onun sonucu olabilir. Tek tek Ultimate paket alarak Mart 2025 son tarihli hesabı Haziran 2026'ya kadar ilerlettim.
@jabbathehutt benim hesap Türkiye ve maksimum 36 aymış. Haziran ayında olduğumuz için Mayıs 2026 sonuna uzatabildim bende ancak.