#ikinciel #satılık
İkinci el bir şeyler satmak ne kadar kansermiş yahu, kimi ölüclük yapar, kimi geri dönüş yapmaz, en son herife konum attım geliyorum dedi o kadar konuştuktan sonra şimdi engellemiş. Burdan alan olursa 5e veriyorum ankara içi elden.
https://www.sahibinden.com/1097919589
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 182 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu ülkede insanlarla doğrudan iletişim kurmak zorunda olduğunuz her iş kanser etme potansiyeli taşıyor zaten. Ulan bazen düşünüyorum ben mi insanlara üsten bakıyorum acaba diye, çok sabırlı davranıyorum, bir süre sonra söverek tavır değiştiriyorum yine. Açıkça yazmak gerekirse bu toplumda kalitesiz insanlar nüfusun ezici çoğunluğunu oluşturuyor. Günlük hayatta bu kadar sık karşılaşmamızın başka bir açıklaması yok benim gözümde.
Gerçekten kalitesiz insanlar nüfusun çoğunu oluşturuyor, altına imzamı atarım.
Adamın biri dün ilanıma yazmış. Adres bırakmış. Sağlamsa getir alıyım şu fiyattan diye.
ahshahs o ne özgüven o
Engelleseydin.
valla normalde hiç satmam bir şeyler, hayrına denecek rakamlara karşıdakinin de içi rahat etsin diye veririm. Ama hevesledim yerine bir switch alayım diye, soğudum yemin ederim.
İstanbul'a kargo çok tutar mı acaba ya