Şu videodaki şeyi yapmaya çalışıyorum,
https://www.youtube.com/watch?v=ZrkAWSemDC8
Şu ürünü aldım,
https://www.robolinkmarket.com/nodemcu-lolin-esp8266-gelistirme-karti
Şuradaki kodu da düzenleyip alete yükledim,
https://www.patreon.com/posts/67124049
Sorun şu, daha kodu yükledim çalışır çalışmaz sürekli bildirim yollamaya başladı, daha herhangi bir bağlantı yapmadım. Sorun herhangi bir bağlantı yapmamam mı yoksa başka bir sıkıntı mı var, pek anlamıyorum kodlama işlerinden, vura kıra ilerliyorum, yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Every Apartment needs this Upgrade! (WhatsApp/Telegram Notifications)

Free Altium Designer Trial: https://altium.com/yt/greatscott!Previous video: https://youtu.be/W_hIVtcx6CAHome Assistant video: https://youtu.be/IvI1RqYPO24Fa...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Suicide @suicide

    programin setup kisminda bulunan
    pinMode(button, INPUT); satirinin altina
    digitalWrite(button, LOW); bunu ekleyin.
    ve hatta daha iyisi d2 pin ini 15-20kohm gibi bir direnc ile - ye baglayin ki kafasina gore + ya dalgalanip yanlis alarm vermesin.
    scott bunu nasil atlamis hayret.

  • Mrte @mrte

    Twiterlı olanını yıllar önce yapmıştım,kod yüzünden gidiyordur bildirim bağlntını yaparsan kesilmesi lazım daha kolayı thingspeak üzerinden yapman

    • Kanan_Jarrus @kananjarrus

      d2 ile ground arasına direnç koyunca halloldu, telegramdan grup oluşturup chat id ye başında - yazarak grup idsini yazınca gruba da mesaj attırılabiliyor, eşimin telefonuna da mesaj gidiyor bu sayede. lm2596 ile gücünü de diyafondan aldırmayı düşünüyorum, tetikleyici olarak da diyafonun ledini kullanacağım.

  • Kanan_Jarrus @kananjarrus

    Şimdi şöyle bir güncelleme geçeyim, bir kaç gündür usbye bağlı şekilde ledden tetikleterek kullandım cillop gibi de çalışıyordu. Bugün işte kutu bastım falan dedim bi toplayayım, sökerken led patladı, şimdi devreye güç vermezken bile ledi d2'ye bağladığım gibi ledi patlatıyor, neden olduğunu çözemedim.