Bilgennyk @bilgennyk 23 Nisan 2023 - 23:25 Buluştular sonunda 😋 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 16 9 gio @gio üstteki güzel görünüyor. bendeki bembeyaz kesin çabuk kirlenecek diye korkuyorum fakirlik içgüdüsü 23 Nisan 2023 - 23:39 Yanıtla Beğen 2 Bilgennyk @bilgennyk Kılıf geçir hocam 😃ama bu kez de ergonomisi kaybolur gibi geliyor 23 Nisan 2023 - 23:43 Yanıtla Beğen gio @gio @bilgennyk stick’lere kesin koruyucu lazım tırtıklı kısım çabuk gider gibi geldi bana. dış kaplaması çok iyi, benzer dokuda bir şey lazım. parlak bir şey olursa elim çok terler gibi (elim normalde çok terler) 23 Nisan 2023 - 23:46 Yanıtla Beğen Bilgennyk @bilgennyk @gio ben de ps4 kollarını öyle kullanıyordum. Fakat bu kollara takasım gelmedi böyle iyi hissettirdiği için 24 Nisan 2023 - 00:11 Yanıtla Beğen Ahmet Tokyüz @atokyuz Böyle kullanıyorum. 23 Nisan 2023 - 23:55 Yanıtla Beğen 1 Bilgennyk @bilgennyk Link var mı 😃 24 Nisan 2023 - 00:11 Yanıtla Beğen Ahmet Tokyüz @atokyuz @bilgennyk https://www.amazon.com.tr/gp/product/B09T2G4LXB/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&psc=1 #işbirliksiz 24 Nisan 2023 - 00:16 Yanıtla Beğen 1 Erhan M. @erhanm @atokyuz Analog tuşu kaplaması tam oturdu mu? Yorumda tam oturmadı yazmış birisi. 24 Nisan 2023 - 04:42 Yanıtla Beğen Ahmet Tokyüz @atokyuz @erhanm Oturdular 24 Nisan 2023 - 09:42 Yanıtla Beğen 1 İptal
üstteki güzel görünüyor. bendeki bembeyaz kesin çabuk kirlenecek diye korkuyorum fakirlik içgüdüsü
Kılıf geçir hocam 😃ama bu kez de ergonomisi kaybolur gibi geliyor
@bilgennyk stick’lere kesin koruyucu lazım tırtıklı kısım çabuk gider gibi geldi bana. dış kaplaması çok iyi, benzer dokuda bir şey lazım. parlak bir şey olursa elim çok terler gibi (elim normalde çok terler)
@gio ben de ps4 kollarını öyle kullanıyordum. Fakat bu kollara takasım gelmedi böyle iyi hissettirdiği için
Böyle kullanıyorum.
Link var mı 😃
@bilgennyk https://www.amazon.com.tr/gp/product/B09T2G4LXB/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&psc=1 #işbirliksiz
@atokyuz Analog tuşu kaplaması tam oturdu mu? Yorumda tam oturmadı yazmış birisi.
@erhanm Oturdular