günün komedi haberi: "Intel, 1.8nm ve 2nm süreçlerinin gelişimini tamamladı: Hedef liderlik"
https://www.donanimhaber.com/intel-1-8nm-ve-2nm-sureclerinin-gelisimini-tamamladi--161249
bilgi: İntel'in en güncel en tepe işlemcisi 13900KF 10nm süreciyle üretiliyor.

bence intele gülen yanlış yapar
Bu sinsi vampirlerin her an ne yapacagi hic belli olmaz.
x86'dan kurtulamadigi surece isterse 0.1 nm olsun hicbir sey yapamaz
amerika fabrikasında mı üretilir acaba
"Intel, bu üretim sürecinin watt başında yüzde 15 performans artışı sağlayacağını ve 2024’ün ilk yarısında da üretime sokmayı hedeflediğini aktarıyor."
Çelişki?? 10 nmden 2'ye düşerken en az 5-6 kat performans sıçraması ya da güç tüketimi düşüşü beklerim ben. Nedir bu işin aslı?
o kısma ben de takıldım.
"In July 2021, Intel has planned 18A (equivalent to 1.8 nm) production for 2025.[26] Intel's February 2022 roadmap added that 18A will deliver 10% improvement in performance per watt compared to Intel 20A and will become manufacturing-ready in 2024 H2.[3]"
https://en.wikipedia.org/wiki/2_nm_process
1.8nm 2nm'ye göre %10 performans artışı vaadediyor. haberde bu kısmı atlamışlar.
mbappe
inşallah geçer, sürekli biri zirvede kalınca tembelleşiyor zira, rekabet için 6 ayda bir birbirlerinin önüne geçseler keşke.