Bilmiyorum burada seven veya bilen var mı fakat yıllar sonra ilk defa bir oyunu bu kadar tutkuyla oynadım. Game pass'ten yakında kalkacağını görüp, henüz gitmeden denemek istedim ve 25 saatlik oyun süresi 3 günde bitti. Cezbedici hikayesi, cinayetleri çözerken verdiği tatmin hissi, atmosferi... Hepsi hoşuma gitti. Sanırım ikinci oyuna da başlayacağım.
#oyun #görselroman #danganronpa

Şimdi başlasak çıkmadan bitirir miyiz?😀
Oynanış süresi yaklaşık 25 saat. Bu siteye göre daha 9 gün boyunca gamepass'te olacak ilk oyun https://xbdeals.net/gb-store/search?search_query=danganronpa Severseniz biter bence. İlk "olay" yaklaşık 5 saat sürüyor. İlk "olayı" oynayıp severseniz oyun zaten sizi sürükleyecektir. En azından oyunun ilk bölümü denemeye değer, sonrasına siz karar verirsiniz.
@fotis teşekkürler. Dedektiflik oyunlarini çok severim bunu da beğenirim herhalde
2 kere bitirdim oyunları. 😀 Gamepassden çok önceydi ama.
Avatar kesinlikle belli ediyor 🙂 Hepsinin iki defa bitirmeye değer olmasına sevindim. Çünkü ikinci oyunun arayüzü biraz tuhaf gelmişti ama en azından hikayesi yine iyiymiş sanırım. Bu arada kabul ederseniz myanimelist'ten istek gönderdim.
@fotis Siz söyleyince kaldırılmadan yetiştim ve oynadım gerçekten çok keyifliydi. Fakat son birkaç saatte plot twisti çözdüğüm için bitse de gitsek moduna girdim 😀 Şimdi bir ara veriyorum diğer oyunlara geçmeden 😀 Teşekkürler hatırlatma için.
Beğenmenize sevindim. Sonunda ben de biraz bunalmıştım. Ara vermeniz de iyi olmuş. Ara vermeden ikinci oyuna geçmiştim hemen, ama atmosfer ve mekanikler çok çok farklı olduğu için yadırgadım ve bıraktım. Biraz süre geçtikten sonra başlamayı düşünüyorum ben de.