Bilmiyorum burada seven veya bilen var mı fakat yıllar sonra ilk defa bir oyunu bu kadar tutkuyla oynadım. Game pass'ten yakında kalkacağını görüp, henüz gitmeden denemek istedim ve 25 saatlik oyun süresi 3 günde bitti. Cezbedici hikayesi, cinayetleri çözerken verdiği tatmin hissi, atmosferi... Hepsi hoşuma gitti. Sanırım ikinci oyuna da başlayacağım.

#oyun #görselroman #danganronpa

BeğenFavori PaylaşYorum yap