Beyler bir program vardı ama kesin hatırlayan vardır.
Mesela bir fotoğrafı 10 parçaya bölüp a4 kağıdına basıyorduk.
Sonra onları birleştiriyorduk poster gibi oluyordu 🙂
#teknoyardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap