Beyler bir program vardı ama kesin hatırlayan vardır.
Mesela bir fotoğrafı 10 parçaya bölüp a4 kağıdına basıyorduk.
Sonra onları birleştiriyorduk poster gibi oluyordu 🙂
#teknoyardım

Beyler bir program vardı ama kesin hatırlayan vardır.
Mesela bir fotoğrafı 10 parçaya bölüp a4 kağıdına basıyorduk.
Sonra onları birleştiriyorduk poster gibi oluyordu 🙂
#teknoyardım

Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
DOS mu 🥴🥴🥴
Reis kralsın valla 🙂
https://www.blockposters.com/
parçalara bölsen bile kağıdın tamamına yazılmıyor yazdırılabilir alan 1 cm falan içerde kalıyor çıktıları alıp bir de kağıdın beyaz kalan kısımlarını kesmen gerekecek 🙂
https://rasterbator.net/
sadece 1 harf yanlış yazilsa neler neler oluyor, vay anasini 🤣🤣🤣
@suicide Ne oluyor ki hacı abi 😀
Canon yazıcılarda poster baskı özelliği geliyor driverda, diğer markalarda da olması lazım, hele bide çerçevesiz baskı özelliği varsa cihazda âlâ. yalnız kağıtlar çok iyi yerleştirilmeli yuvaya.