Sonunda siparişimi geçtim beyler. Bu aşağıdaki sistemi aldım. Biliyorsunuz kaç gündür kombinasyon yapıyorum. Yardımcı olan herkese minnettarım. En sonunda almışken tam olsun dedim MSI gaming 5 anakart aldım, z11 plus kasa vazgeçilmezimdi zaten., vs550 kaliteli bir psu. Ram olarak corsair tercih ettim ileride 4 yada 8 eklemeyi planlıyorum. Son olarak işlemci konusunda önce 4460 alacaktım ama almışken tam olsun dedim. 4690 aldım. Şimdi diyeceksiniz MSI Z97 Gaming 5 almışken nedenn "K" lı bir işlemci almadın? Almadım çünkü OC yapmak istemiyorum. Ben ürünleri oldukları gibi kullanmayı severim. O yüzden bu tercihi yaptım. Ekran kartını sonra almayı planlıyorum. Intel hd 4600 ile idare edicem bir süre. Şimdi diyeceksiniz o paraya çok farklı şeyler yapılabilirdi, evet yapılabilirdi ama ben çok takıntılıyım beyler, içime sinmeyince her gün dert olur bana. Bana yardım eden, fikir veren herkese çok çok teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin. İyi ki varsınız. 🙂

Çok sağolun 🙂
Güle güle kullan. Bir sene içerisinde güzel de bi' ekran kartı aldın mı o seni 4 sene götürür. 8800 hala deli gibi oyun oynatıyor 🙂
Sağolasın hacım 🙂
bilgisayarı kısa süre içinde(2 yıl) yenileyeceksen anakarta fazla para yatırma
Kesinlikle yenilemicem hocam 😀 Ben ki 2008'de aldığım core 2 duo 1.6 ghz lik işlemcisi olan laptobu kullanıyorum.
`içime sinmeyince her gün dert olur bana.` bu mantikla yaptiysan zaten sorgulanmamasi gerekir tercihlerinin ve seninde sorgulayanlari umursamaman gerekir 🙂
Sağolasın anlayışın için 🙂
Hayırlı olsun güle güle kullan. Yanlız 4 yerine 8 GB rem olsaydı tadından yenmezdi. 🙂
Sağolasın 🙂 Valla laptopta 4 gb ram var yetiyor. Şimdilik idareten zaten. Bir 4 yada 8 bellek aldım mı tamamdır
Çok sağol arda kardeşim sende ayrı ayrı yardımcı oldun 🙂 Dediğin gibi yaparım
Pek bir şey beklemiyorum hocam zaten 1-2 ay içinde bir ekran kartı alırım artık 🙂
o da doğru valla 😀 tez zamanda bir 4 yada 8 daha alıcam kardeşim sağolasın
Güzel sistem hayırlı olsun.
Çok teşekkürler 🙂
anakarta 450 lira vererek saçma sapan bir iş yapmışsın. kasa da 200 lira gereksiz pahalı. 550w da tam olarak ihtiyacın olan bir şey miydi ? 450 w sana yeterdi. benim tavsiyem bunun yerine orta seviye anakart ve kasa alıp işlemciyi i3 e rami 8 gb'a ekran kartına yüklenmen olurdu. ekran kartı olarak da
700 tl r9 280x
http://www.vatanbilgisayar.com/r9-280x-dual-x-oc-gddr5-3gb-384bit-amd-radeon-dx112-ekran-karti-13033.html?stk=True
veya
gtx 760 direct cu 667 tl
http://www.vatanbilgisayar.com/gtx760-directcu-ii-oc-gddr5-2gb-256bit-nvidia-geforce-dx111-ekran-karti.html
bu çok daha mantıklı olurdu ve 4 sene rahat götürürdü.
oyun performansı için her zaman ekran kartına yüklenmek daha mantıklı konu ile ilgili video:
http://www.donanimhaber.com/ekran-karti/haberleri/Dengeli-oyuncu-bilgisayari-nasil-kurulur-video-inceleme.htm
hayırlı olsun elinde paralansın 🙂
Sağol 😀
Seasonic al diyecektim ama psu olarak corsairin psularini da seasonic uretiyor canavar gibi psu almissin.sistemde canavar olmus ilerde ekran karti eklersin
@gamsizm de dedigi gibi anakarti saglam almak lazim kondansatorleri vs iyi kaliteli olmali voltaj azligi yada coklugunda yanmamali bence guzel bir sistem olmus
Benimle aynı fikirde olduğunuz için ayrıca teşekkür ederim @berkayhas52 🙂
@powerofdreams rica ederim