

Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 330 ziyaretçi, 64 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Minecraft'ın da iki versiyonu var,biri Java diğeri (Bedrock) sürümü C++ ile çalışıyor
Minecraft'ın olduğu her masada varsın.
@anil seviyor
@hamitozlu beraber çok mesaimiz var 😀
Java ile oyun yapmak pek iyi bir fikir değil.
Her zaman içerik önemli, fikir değil. Belki o zaman için en iyi bildiği dil oydu ve onu kullandı.
@ad33p Minecraft çok verimsiz bir oyun olması gerekenden daha fazla kaynak tüketiyor bedrock edition aldığımda bunu farkettim en düşük ayarlarda can çekişen bilgisayarım şimdi en yüksek ayarlarda 40+ fps çalışıyor.
@nagisa Son güncellemelerden sonra Java versiyonda çok yüksek işlemci gücü ihtiyacı geldi.
Bedrock versiyon da mobil için olduğundan PC tarafında rahat çalışıyor doğru ama Java kadar görüş mesafesi, blok detayı vs olsa o da can çekiştirir bilgisayara.
Java ile yapılmış oyun sayısı çok az.
Kaynak: https://shorturl.at/aDGST