Şu haberleri okuyunca çok korkuyorum benim de başıma geldi. Birkaç sene önce sevgilimin yanına uçakla gidecektim, uçağa bindiğimi haber etme maksatlı uçağın içinden fotoğraf çektim. Koridor kenarında oturuyordum, koridoru çektim şöyle anlık hızlıca bakmadan. Aradan 30 saniye geçti, hostes yanıma geldi ve “fotoğrafımı siler misiniz” dedi. Şoka uğradım, ne diyeceğimi bilemedim onu çektiğimin farkında bile değildim. Salak gibi “tamam” tarzı bir şey deyip sildim. Kadın orada yükselse, sorun çıkarsa başım hâlâ beladaydı muhtemelen. Açık giyimi falan da yoktu normal hostesti ama benim salaklığım işte, toplulukta fotoğraf çekerken ekstra dikkat etmek gerektiğini o zaman iyice kavramıştım, hiç aklıma bile gelmeyeceği için birini fotoğraflamak, dikkat de etmemiştim zaten anlık bir fotoydu silerdim sonrasında.
Bu haberdeki adam masum olmayabilir evet. Ama masum olma ihtimali beni çok ürkütür, başıma gelseydi hiçbir şey yapamazdım muhtemelen.

https://www.memurlar.net/haber/1030386/iett-otobusunde-fotograf-ceken-sapik-muhendisin-ifadesi.html

#taciz #sapık #fotoğraf #akış #hostes

İETT otobüsünde fotoğraf çeken mühendisin ifadesi

İğrenç olay bugün İstanbul'da gerçekleşti. M.B., İETT otobüsünde yan koltukta oturan E.A. (27) isimli kadının fotoğraflarını çekti. Genç kadın durumu fark edince yolcular sapığa...
BeğenFavori PaylaşYorum yap