Twitter'da fonlanan bir mizah sayfasını dile getirmekte yasak olmuş 🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yerli ve milli @musk'cığım, sen de burayı satın al o zaman seni konuşturmuyorlarsa. 😀
Aldığım gibi sosyali kapatırım çünkü Teknoloji namına bir şey paylaşan yok. Ne hayırsa sadece benim paylaşımlar anında siliniyor.
@musk Benim de birkaç tane silinmişti ya. 🙂 MG acımıyor siliyor.
@ozgurg Bana özel politikası var. Ne yapmak istediğini biliyorum ama neyse
@musk Bu tutumdan sıkılıp siteden gitmemeni sağlayan nedir?
@ozgurg Kendileri çalıp kendileri oynayan bir grubunun yüzüne gerçekleri vurmak.
@musk Al ben sana vurayım zahmet etme.
@gamsizm Hiç güleceğim yoktu 😀
Teknoloji namina birsey paylasan yok diyen adamin, teknoloji namina paylastigi hicbirsey yok 😀
@orcun Gelir zaten de benim bu troll hesapları tutma nedenim başka. Kaç kişinin kendilerini banladığını bilseler kendileri zaten bırakır hesabı. Hazır bu kadar kişi banlamışken o hesaplarla kendi kendilerine konuşmalarının bir zararı yok. Ama troll olduğunu itiraf edersen başka çare bırakmıyorsun.
@orcun Hesap adedinden daha az vardır. Bir de okuyan kitle var hiç yazmayan.
@deepl Bazen konu uçunca içindekiler de gidiyor belki öyle olmuştur. Bir de genel olarak hakarete varacağı belli konular vardır açan kişi yüzünden iş oraya gider. Orda da konuları uçuruyoruz. Ama normal akan bir konuşmada biri hakaret ederse ceza alır, konu durur. Kimine göre hakaretin ne olduğu da değişiyor. Bazen hakaret diye şikayet edilen şey hakaret olmuyor. Ama dava yolu her zaman açık. Şu ana kadar bir sonuç alındığını görmesem de yardımcı oluyoruz.