14 Haziran'da geliyormuş.
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
icimiz disimiz abonelik oldu, ben tutatacagini sanmiyorum.
Belli bir müşteri kitlesi olur bence ama ne derece büyür orası belirsiz.
@temp Disney diyince benim aklima mickey mouse geliyor. hatta kiz suan izliyor 😃 genel dusunce de cocuklara yonelik olacaktir, netflix gibi yayilacagini sanmiyorum.
@norego
İyi fiyat bence, artık top paparada 😛
35 tl fazla 9,99 veririm
Disney nedir arkadaşlar bu yaşa geldik çocuk filmleri mi izleyeceğiz 🙂