BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ş.A.Y. @sahin

    Sefaletimizi bile kıskanmışlar ya 😏

  • ciddiyetsiz @ciddiyetsiz

    Almanya'da değişik bir alışveriş kültürü var. İndirim varsa koli koli alıp evlerinde kilerde sürekli stoklu olma durumları var. Ayrıca ayçiçek yağı haricinde kolza yağı da kullanılıyor. Böyle olunca yağ sıkıntısı çok yok. Ancak savaş sebebi ile mutlaka bir etkisi vardır.

  • Coppermine @coppermine

    😂😂😂 birileri oturdukları yerden Almanya’yı kötülemeye başlamış yine. Türkiye’de yağ sorununu çözmek yerine, “bak Almanya’da da yok” demek daha kolay tabii. Şimdi üşenmeyip girip Rewe’ye baktım. Online sipariş versem pazartesi kapımda. Rewe buranın en pahalı market grubunda bu arada. Haa neden 5 litrelik yağ yok derseniz, açıkcası hiç 5 litrelik yağ görmedim Rewe’de belki Aldi’de filan vardır ama burada insanca ölçülerde alıyorlar, ben geldiğimden beri 1 litreden fazla yağ almıyorum mesela. Yer kaplıyor çünkü. İstiyorsan 5 adet ekle sepetine ama, pazartesi de kapında. Pazar marketler kapalı çünkü 😉

  • cgdincer @cgdincer

    Bunu yapanlarda türktür. Geçinemiyorum yokluk var diyenlerin dolapları dolup taşıyor emin olabilirsiniz.