Senin de... Diye başlayıp ateist yaparlar adamı...
https://twitter.com/pusholder/status/1497487145476542466?t=9e0udYOp051MBeaenUTzKw&s=19
Senin de... Diye başlayıp ateist yaparlar adamı...
https://twitter.com/pusholder/status/1497487145476542466?t=9e0udYOp051MBeaenUTzKw&s=19
Melih Gökçek’ten Stephen Hawking’in balmumu heykeline: "Nasılsın? Nasıl öbür taraf? Rabbimi inkâr ediyordun değil mi. Bak ölüm hepimize hak. Bak susmuş duruyorsun. Ya.. Kendini çok büyük zannediyordun ne oldu?" pic.twitter.com/7TTrur4LnJ
— Pusholder (@pusholder) February 26, 2022
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ne kadar gamsız bu adam ya. Yaşlanmıyor valla. Para* adamı gençleştiriyor demekki. (*çok para) 73 yaşındaymış bu arada. Her an başkanlık koltuğunda görebiliriz böyle giderse.
Rabbini nasıl kanıtladıysa artık oturduğu yerde 🤔
aklinca dalga gectigi o insanin milyarda biri kadar faydasi olsaydi insanliga...
vazgectim zarar vermese yeterdi.
Gerçek imanı olan biri, bu hareketleri yapmaktan, Allah'a sığınır.
Daha çok yazmak istedim ama olmuyor.
oksijen israfı
bu zeka seviyesi türkiye'nin başkentini 20 yıl yönetti. hadi 15 yıl neyse de 5 yılı mansur başkan'dan çalmamış olsalar şimdi çok başka şeyler yaşıyor olabilirdik.
Kendine küfür ettirip dava yoluyla para kazanmayı falan amaçlıyor olabilir mi?