Akıllı telefonların narin cihazlar olmaları ve özellikle ülkemizde pahalı olmaları sebebiyle kılıfla kullanıyoruz. Ancak özellikle son iki kullandığım telefon için konuşursak, çok ucuz olsalar bile kılıfsız kullanamazdım sanırım. İlki Meizu 16'ydı ve telefon cayır cayır kayıyordu. Üstelik köşeleri sivri olduğundan tutması zordu. Şu anki Mi Note 10'da durum çok daha vahim. Telefon bu sefer metal+cam malzeme ile daha bir kaymaya istekli. Köşeleri keskin ve tutması zor. Tutarken de köşelerde dokunmatiğin algılanmaması ayarı açık olmasına rağmen eğimli ekrana yanlışlıkla elim dokunuyor.
Sonuç olarak eski plastik kasalı telefonlar kılıfsız kullanıma daha yatkındı. Yeniler cam ve metal malzemeyle sabun gibi. Göze daha hoş gelen, premium hissettiren malzemelerle üretiliyorlar ama bu malzemelerin getirdiği sorunlar bu tasarımı yok eden kılıflarla kullanmayı zorunlu hale getiriyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap