Adam kazandı!
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bobby Kotick bugün yarın yollanır. Satın alımın en güzel taraflarından birisi bu ama multi milyarder olmuştur büyük ihtimal.
Son dakika golünü çizgiden çıkardınız bugün bir kaç saat farkla 😀
Sorma ya. Phil Spencer'ın bizi izlediğinin kanıtı olabilir. Salı gününe denk getirdiler alımı.
Hayal etmesi çok güç paralar. Bobby ben CEO olarak devam edeceğim demiş ama bakalım.
Satın alma şartlarında görevinde ne kadar devam ede(bile)ceği belirlidir. Sözleşmeye zorunlu bir süre koydurmuş olabilir ama o sürenin sonunda (çok kısa da olmayabilir) kapının önüne koyarlar.
Abd marketi açıldı, böyle.
Hisse başı 93 dolar değerleme ile aldı microsoft bu normal, bu günden sonra aldığın her Activision hissesi satın alma sonrasında microsoft hissesine dönüşecek.
MS mi alıyor yoksa Activision'ı? Eğer öyle ise hapı yuttu demektir, bir daha toparlanamaz ActBliz... 🙁