Windows altında WSL kullanarak da kurulabiliyor. Mac uygulamalarının yanında bazı iOS uygulamalarını da çalıştırabiliyormuş. Henüz XCode çalıştıramıyor ama yine de iyi gibi.

https://twitter.com/mserdark/status/1479910248299249665

https://www.darlinghq.org/

BeğenFavori PaylaşYorum yap