Şu aralar akıllı saat alma niyetim var. Max 3k bütçe ile. Arayüzde kasma oldu mu deliriyorum. Baya saat baktım. İki model arasında kaldım.
+ Huawei watch gt 3 (3k)
+Samsung galaxy watch 4 (2.7k)
Deneyimi olan var mı bu saatlerle ilgili?
Aralarında ortalama 300₺ gibi bir fark var.
#TeknoYardım #akıllısaat #Samsung #Huawei
(spor, önceliğim değil. Bunu belirtmek isterim. Ayrıca saat üzerinden konuşma mesajlaşma her zaman kullanacağım özellikler olmaz. Arada bir kullanırım)

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Enes AYDIN @enesaydin1

    Peki bunlar yerine önerebileceğin bir ya bir kaç model var mı?

  • faati @faati

    merhaba, gt3 bi akıllı saat sayılmaz akıllı bileklik veya aktivite takipçisi denilebilir. ama bu sayede pili uzun ömürlü oluyor. 2 hafta gideibliyor.

    watch4 ise bi akıllı saat aslında telefondaki herşeyi yapabiliyorsun. ama şarjı 1 günü anca çıkarıyor.

  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    Kısmen katılıyorum; Galaxy Watch Sport var (bir veya iki jenerasyon öncesi), BT 7/24 açık, sensörler açık, Wi-Fi 7/24 kapalı (çünkü düzgün çalışmıyor, bağlanılan ağlar ya özel ağ oluyor ve izin vermiyor -kullanıcı hesaplı olsanız da- yada %100 güvensiz hatlar oluyor) 2 ile 2.5 gün gidiyor pil. Sanırım, Samsung gelmiş geçmiş ve gelecek olan jenerasyonlarda, pil teknolojisinde bir iyileşme olmadığı sürece ortalama 2-2.5 gün dayanımı kabul etmiş ve ona göre pil takıyor.
    Bildim bileli her boyu ve her jenerasyonu ortalama 2-2.5 gün dayanıyor, pilde.

  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    Konuşma mantıklı değil bence de SMS, e-posta ve arama kaydı kontrolü iyi oluyor. Ben çok memnunum ve imkanım oldukça kullanırım.

  • Enes AYDIN @enesaydin1

    Yorum yazan herkese teşekkürler ederim.
    Samsung galaxy watch 4 44mm siyah modeli aldım. Şarjı 2 gün tam denk geliyor. Bildirimler açık ve sağlık uygulamalarını ellemedim. Yani açma kapama yapmadım. Kendinden ne geldiyse öyle kullanıyorum. Gece saatle uyumak rahatsız ettiğinden çıkarıyorum gece. Akşam üzeri uyursam bazen, o zaman takılı oluyor ve uyku takibi işini de yapıyor. Sesli görüşme ya da yazışma pek yapmadım ama bazen işe yarayan bi teknoloji. Fakat bildirim olayı çok işime yaradı. Tavsiye eder miyim? Evet ederim. Maddi anlamda sorun olmaz diyenler, tam akıllı saat olsun diyenler alabilir.