1500 liraya sıfır 5700G bulunca işlemciyi ve kartı satıp parayı coin e bastım 😀 Açıkçası uzun bir süre kart alasım yok. Normalde sürekli oynadığımız oyun olun Warzone'u bırakmak zorunda kaldım ama oynadığım diyer oyunları hala sorunsuz oynuyorum. Hatta çoğu oyunu ortalama üstü bir grafikle 60 fps oynuyorum 😀 Yeni kart alana kadar, ya da Kasım 2022'de yeni MW çıkana kadar eski Cod oyunlarının remastered versiyonları ile devam 😀
Bu arada herkesin ortak bir sorusu vardı, "sıcaklık ne olacak?" Garip bir şekilde gpu full yüke girse bile cpu eski işlemcim 3600 den daha serin çalışıyor. Boşta ikisinin çektiği toplam güç 25W civarı, oyun açıkca ikisinin toplamı 100'e falan geliyor. Soğutucu u12s bu arada.

O fiyata nerede buldun?
Yurt dışından bir arkadaş ayarladı, ortak iş yaptıkları biri mağaza açılışına özel bir iki ürünü bayağı uyguna verdi. Benim payıma da işlemci düştü 😀
Edit: Doğu bloğundan 😀
@anil Milletin ne güzel arkadaşları var ya.
Benimkiler olsa kendileri alır hepsini , burada satar 4000'e.
Zaten bütün bu olaydan benim haberim bile olmaz.
@nineleven Adam zaten para kazanıyor, küçük kazançlarda gözü yok 😀
MW 1 ve 2 o kadar sıkıntılıydı ki pc'de oynamadım 🙁
Remastered olarak gelenlerde sıkıntı yok galiba 😀
@anil Remasteredlardan bahsetmiştim, belirtmeyi unutmuşum 😀 Açılışta profile dosyayı oluşturamama, bölümlerin yüklenirken out of memory hataları vs. çok da oynamak istemiştim ama olduramadık bi türlü 😀
@barisener bir şey demeyeyim o zaman aman aman 😀 hikayenin yarısına geldim 😀
@anil İnşallah da mermin biter 😀
Anan baban nasıl bir hayır işledi de o fiyata buldun.
İlk sürümleri yüklü benim bilgisayarda. 3400G ile oynuyorum bende. 😁 Full max ayarlarda oynuyorum. En son 2'yi bitirmiştim. Bana 1'i daha zevkli ve oynanılabilirliği yüksek geldi. 2 çok hızlı bir oyun. Fazla arcade geldi.
Dediğiniz ücretin neredeyse 2 katına 5600g aldım. Bedavaya alınmış resmen