1500 liraya sıfır 5700G bulunca işlemciyi ve kartı satıp parayı coin e bastım 😀 Açıkçası uzun bir süre kart alasım yok. Normalde sürekli oynadığımız oyun olun Warzone'u bırakmak zorunda kaldım ama oynadığım diyer oyunları hala sorunsuz oynuyorum. Hatta çoğu oyunu ortalama üstü bir grafikle 60 fps oynuyorum 😀 Yeni kart alana kadar, ya da Kasım 2022'de yeni MW çıkana kadar eski Cod oyunlarının remastered versiyonları ile devam 😀

Bu arada herkesin ortak bir sorusu vardı, "sıcaklık ne olacak?" Garip bir şekilde gpu full yüke girse bile cpu eski işlemcim 3600 den daha serin çalışıyor. Boşta ikisinin çektiği toplam güç 25W civarı, oyun açıkca ikisinin toplamı 100'e falan geliyor. Soğutucu u12s bu arada.

BeğenFavori PaylaşYorum yap