Koskoca haber siteleri Facebook'un backup'ı yokmuş, Mark abi ağlıyormuş diye haber yapıyor, konuyla alakası olmayan insanlar da tabii inanıyor. Böyle durumlarda konuyla alakası olan olmayan herkesi hep bir ağızdan gürültü yapmasını izlemek çok ilginç oluyor. Bakalım bu işin altından ne çıkacak, inşallah çok ciddi bir şey değildir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Emre Yüce @emreyuce

    Burada bile inanılmaz boş muhabbet döndü ya. Tamam kardeşim gerçekten tamam. Nükleer bomba projeleriniz yarım kalmadı. Alt tarafı wp, instagram falan gitmiş ne sanki evren yörüngesinden çıksa bu kadar tantana çıkartmazlar valla 😀 Buradan da şunu anlıyorum insanlar gerçekten manyağı olmuş bu yerlerin. Whatsapptan mesaj gelmiyordu sadece eksikliği oldu, iMessagea geçtik oldu bitti 😀 e posta tamamsa işler yolunda demektir 😀

    • Sinan Namur @sinannamur

      Şimdi şöyle bir durum var ben yurt dışına yeni gitmiş 19 yaşında biri olarak WP'tan çok faydalanıyor muyum? Evet. Fakat daha 7 saat gitti yahu, dünyanın sonu gelmedi ya. Babam görüntülü konuşmak istedi hiç bana sormadan Signal'dan aradı, ben de istediğim zaman arkadaşlarıma bin farklı platformdan yazabilirim, ha yazamasam da bir iki gün yazamam olur biter. Gerçetken bu kadar tantana çok gereksiz. Ha tabii bütün veriler söylendiği gibi gittiyse, ki bunun olma olasılığı gerçekten yoka yakın, o zaman büyük skandal olur.

    • Emre Yüce @emreyuce

      @sinannamur Ona da yapacak bir şeyim yok ki sonuçta bunun güvenliğini ben sağlamıyorum. Levent Abinin dediği gibi oradan sıkıntılı bir şey atıyorsan bir üçüncü şahısa da atıyor gibi düşüneceksin kendi güvenliğini kendin sağlayacaksın 🙂