Amazon günlüğü;
3 gün önce kalem aldım satıcı kargolandı diyor ama kargo takip numarası girmiyor ve soru yolu ile benim veya müş.hiz. in sorusuna cevap vermiyor az önce görüştüm müş.hiz. ile dediklerine göre 48 saat beklenme süresi varmış cevap vermesi için yarın 19:35 de bitecekmiş bu süre bitince Amazon güvencesi altındasınız paranız iade edilecek dedi. Amazonda ilk defa oldu bu bakalım yarın ne olacak, Amazon hakkaten parayı verip beni mi koruyacak yoksa satıcı onay versin diye süründürecek mi beni 😀 günceller yazarım 😀

Güncelleme (27 Eylül ): Amazon 4 Ekime kadar bekleyeceklerini söyledi elime ulaşmaz ise o tarihte kesin iade yaparlarmış şu can sıkıcı kaç defa ara konuş ohooo.

Amazon iadeyi yaptı. En son konuştuğum müşteri temsilcisine ben aramak istemiyorum tekrar dedim oda evet size zahmetli bir süreç olmuş dedi ben takibe alıyorum şu gün siz aramadan ben otomatik iadeyi yapıp mail atacağım dedi ve yaptı 😀
#Amazon #amazontürkiye #AmazonTR

BeğenFavori PaylaşYorum yap