#tsanahtarlık #anahtarlık
2 Eylül günü sipariş vermiştim.
Sabah TS'den sipariş tamamlandı maili ve takip kodu geldi.
Öncesine kadar hazırlanıyor görünüyordu.
Sabah kod ile kontrol ettiğimde dün kargoya verildiği görüyorum.
İstanbul Maltepe konum, getiren kargo firması MNG.
@asaltek elinize sağlık.




Hayırlı olsun.
Anahtarlık Sıkça Sorulan Sorular:
Hangi kargo getirdi? Nasıl getirdi? Niye getirdi? Benimkini niye getirmedi?
Sitede hala hazırlanıyor mu yazıyor??? Bende öyle çünkü??????? Nasıl kontrol ettiniz???
Bugün mü oldu bunların hepsi????
Takip kodu geldi mi??? SMS mi geldi takip için? E-mail mi geldi? Niye gelmedi?
Benimki de gelsin???
Hani her Cuma verilecekti kargoya?? Bugün ne? CUMA!!!!
Benimkini kargoya vermediler mi acaba?? Kesin unuttular....
Benden sonra alanınki kargoya verilmiş?????
Destek dediniz bir sürü para verdik anahtarlık aldık, neden 24 saat içinde elime geçmedi????
Siz teknoloji sitesi değil misiniz?? Neden alır almaz elime ışınlamadınız?????????
@qamsizm @hkeIIecioglu @asaItek bu nasıl site kardeşim bir el atın artık???????
95'li isen iyi denk gelmiş 😀
#TSAnahtarlıkNo:095
64'lük dilim aralığındaki yerinizi gösteriyor. Orada 64 tane kare var, boş olan sizsiniz.
İkinci yuvarlar 65+64=129 aralığını, boş kare ise 65 + 30=95
@vitalyscherbo; Rica ederim.
https://teknoseyir.com/durum/1393714#comment-4976779
https://teknoseyir.com/durum/1419115#comment-5072577
Güle güle kullanın/saklayın. 👍
Özellikle son fotoğrafta anahtarlık moleküllerine kadar görünüyor. 😵
Evet, sonuncusu acayip narin; hemen çiziliyor. Evinizdeki herhangi bir ağırlıkla bile dümdüz olabilir neredeyse....
@asaltek bir dahaki projede 6000 serisi kullansanız daha iyi olabilir aslında.
@senturkmurat1999 6000 serisi de kullanıyorum zaten ben projelerimde, fakat 5mm'lik plakalar halinde satılmıyor. Aralarında da çok bir fark yok onların, fiyatları da aynı ya da yakın.
Fakat 7000 serisi var bir de, asıl en kalitelisi o şu an ulaşılabilen, ama hem işlemesi daha zor, hem de çok pahalı, o yüzden kullanmadım hiç; ayrıca onda da 5mm'lik plaka olmuyor.
@atehaa aynı ilçedeyiz ve sizden önce sipariş verdim ama gelen giden yok. ben bu organizasyondan hiçbir şey anlamadım.