Sonra bu gençlik çok terbiyesiz kimseye yer vermiyor. Terbiyeyi sizden öğrendikleri içindir.

Sonra bu gençlik çok terbiyesiz kimseye yer vermiyor. Terbiyeyi sizden öğrendikleri içindir.

Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sosyal mesafe için engel koymuş işte. 😀
şu zamanda bence de mantıklı
@alptekinck mantık olsa toplu taşıma da işi olmaz.
@eskodd fakir bir toplumuz.
Bu benim de yaptığım bir şey. Eğer otobüste boş yerler varsa çantamı vs yanımdaki koltuğa koyuyorum.
Otobuste resimde görüldüğü kadarıyla boş yerler var,
Bu durumda elindekileri yanına koyması gayet sıradan bir olay
Keşke hemen yargı dağıtmasaydınız
Boş yer yok @zekeriyazi karşısında iki kişi vardı hastaneye gelince indi boş koltuktaki.
ben bunu sürekli yapıyorum pandemide yanıma koyuyorum herşeyi 😀
Pandemide bende yapıyorum. ama pandemi olmasa yapmam. Önce kendi sağlığım .
10 kişi ayaktaydı. Hastaneden binen birisi arkası dönük bayanın yanına oturdu sonradan.
42 yaşında ergenim evet
Kusura bakma lütfen baştan diyeyim. Toplu taşımaya biniyorum vatandaş inatla boş koltuk olmasına rağmen inatla yanıma oturyor. Lan güzel yakışıklı da değilim ki. 😀 Hayır git başka yere otursana. O yüzden bakıyorum çok dolu değil yaşlı ve hamile değilse hemen yan koltuğu kapatıyorum elimdeki torbayla. Tabi burdaki durum ne bilmiyorum.
hakli olabilirsiniz ama insanlarin gizlice fotografinin cekilmesi yuzunu blurlasaniz bile hic hos degil