firefox lockwise kullanan var mı? en son 6 ay önce onunla ilgili bir şeyler yazılmış teknoseyir'de ve orta şeker yorumlar yapılmış. fena değil ama ara ara sıkıntı çıkarıyor gibisinden. var mı bir gelişme? zaten firefox kullandığım için tüm şifrelerim onda, bari mobilde de kullanayım da benzer şifreleri her yerde kullanıp güvenlik açığı vermeyeyim diyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap