4.doz aşı hakkında detaylı bilgisi olan var mı ? veya kaynağı olan. Olunmalı mı gerek yok mu ? ben sordum başta gerek yok dediler şuan olunabilir akıl karışıyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap