27" 2K IPS 144 Hz ve üstü seçeneklerinde arada kaldık. Hepsiburada bütçe sebebiyle ön planda. 300,- TL. indirim ve vade farksız 9 taksit...:=))) Diğeride Sharp panel dediler. Kullanan var mı alalım yorumları...
https://www.hepsiburada.com/lg-27gn800-b-27-144hz-1ms-hdmi-display-qhd-ips-monitor-p-HBV000018SLZ8
https://www.itopya.com/gigabyte-27-m27q-170hz-1ms-2xhdmi-dp-qhd-freesync-premium-gaming-monitor/

Ben alacak olsam LG almazdım. Çok ağızım yandı. Tabii karar sizin.
IPS Paneli üreten adam amma araya bazen VA panel skuşturuyor. Monitörlerin Türkiye ana satıcıları ölü pixelde diğer sorunlarda tüketiciye yüklenip muştluk peşinde biliyorum...:=)))
Fikir vermesi için: https://www.displayninja.com/lg-27gn800-review/
https://www.displayninja.com/gigabyte-g27q-review/
https://www.rtings.com/monitor/reviews/gigabyte/m27q
Hızlıca bakınca dislay ninja da gigabyte g27q 4.6 puan almış ortalamada. m27q için daha pahalı ama daha hızlı tepki süresi, 170Hz aşırtma yenileme hızı gibi daha iyi yanları var demiş.
@kadirg1976 2 ay önce şu modeli aldım abi, hayatımda böyle monitör ve böyle renkler görmedim diyebilirim: https://www.itopya.com/dell-27-s2721dgf-165hz-1ms-2xhdmi-dp-qhd-freesync-nano-ips-premium-pro-pivot-gaming-monitor/
24 inch üstünde 2K kullanamam diyordum ta ki bu monitörle tanışana dek. Önceki monitörüm de LG panelli idi o da çok güzeldi bu da LG panel ama bu bambaşka bir kalite diyebilirim. 3.399 TL'ye düştüğü zaman da oldu ama bu kurla o fiyat biraz zor gibi. Ben de 3.599 TL'ye almıştım zaten.
Sadece itopya'da satılması haricinde bir sıkıntı yok. Çok şükür ölü piksel felan da olmadı ben de ve inanılmaz memnunum. Param olsa ikinci monitör olarak yine bunu alırdım o kadar diyeyim. İstersen donanım haber forumunda konusu var o konuyu oku öyle karar ver derim. LG monitörlerle kıyaslanan videoları da var konuda:
https://forum.donanimhaber.com/27-dell-s2721dgf-2k-165hz-ips-hdr400-10bit-dci-p3-98-dp-1-4-3599-tl--148820479
Bu iki arasından bana Gigabyte daha cazip geliyor.