Arkadaşlar merhaba #windows11 kurmak istiyorum. İşlemcim 6700HQ ve destekleyenler listesinde yok. Kurduğum zaman sorun görecek miyim?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 218 ziyaretçi, 75 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Henüz kimse bu sorunun cevabını bilmiyor. W11 çıktığında tekrar sor 😀
Çıkmasına ve yüklemeye birkaç gün var diye biliyorum. Haberlerden takip ettiğim kadarıyla destekliyor da desteklemiyor da 😀 Sence olur mu dersin
@errmjrtr 7. nesil ve üstü deniliyor.
@errmjrtr tarih yok
@s1234 @alptekinck Bekleyelim abi o zaman
@alptekinck bence tarih masaüstü görselinde yazıyor.
Daha belli değil. Muhtemelen revize ederler listeleri. Baalım kapsam aynı mı kalacak.
🙂
Valla süpermiş. 😀