Merhabalar dostlar,
Nescafe GOLD Bluetooth kahve makinesi kullanıyorum,
App Store dan uygulaması silinmiş yüklü uygulama da çalışmıyor,

Cihaz şuanda benim için çöp oldu nescafe aradığımda çözüm üretmiyor

Bu cihazı kullanan arkadaşlar var mı aramızda acaba şikayetvar.com şikayet kaynıyor ama kendi çabalarımla çözüm bulamadım belki aranızda sorunu çözebilen vardır 🤔

Bluetooth özelliği öne çıkartılarak satılan cihazın halen satışta iken şirketin vaz geçip mobil uygulamalarını mağazadan kaldırması bence tam bir facia,
Ürünü geri iade almaları lazım thh şikayet etmeyi düşünüyorum sizce nasıl sonuçlanır
Teşekkürler

BeğenFavori PaylaşYorum yap