Bu Xiaomi telefonlarda şarj %10 un altına düşünce telefonun aşırı yavaşlaması beni delirtiyor.
Abi parasını vermiş o kadar performanslı işlemci almışım, sanane bataryadan ya!
YouTube'dan haftalık gündem değerlendirmesini izliyorum LP nin sesi sekerek geliyor? Ulan bir çözemediler şu internet bağlantısını derken MGnin sesi de kesik kesik gelmeye başladı...
Telefona reset atıyorum, ön belleği temizliyorum yok!
Meğersem telefon 1080p60hz video oynatırken kasıyormuş! 🤦🏻
Böyle saçmalık olur mu ya!? Kapatılmıyorda!
Zorla başka rom yükletecekler..
Apple telefonu yavaşlatıyor diye tonlarca para ödedi hiç mi feyz almıyor bu adamlar 🤦🏻

sizin telefon ya da islemcide bir sey var herhalde, sd710 kullanan xiaomi ile pil 0 olana kadar kullansam da kasma vs. olmuyor (oyunlari bilemiyorum, denemedim hic)
sd720g var 🤦🏻
miui TR versiyon
@makineci tr rom benimde, 9lite. suan sarj 14 deneyecegim tekrar.
@makineci 1440p60fps hdr ile youtube denedim %9 iken, herhangi bir sorun yok. hatta ekrani da kaydettim, kayitta ufak fps dususleri var gibi ama gozle gozuken hicbir sey yoktu.
https://streamable.com/cb2jg3
redmi note 9 pro
Bu dediğinizi bende stok rom'dayken yaşıyordum sanırım tam emin olmamakla birlikte (stok rom kullanmayalı baya oldu o yüzden).
Ama Apple'ın yavaşlatması ile bu yavaşlamanın alakası yok ki.Apple pilin total'de ki döngüsüne ve sağılığına bakarak ona göre kısıyordu bazı şeyleri.Buradaki yavaşlama sadece pil %10'un altına düşünce pilin daha hızlı bitmemesi için yapılan bir şey.Ha açılıp kapanması kullanıcıya bırakılsaydı daha iyi olurdu belki o ayrı.
Ben çok net farkediyorum. Bı kaç sene öncesine kadar 480p nin gideri vardı, ama artık minimum 720p